Gå til indhold

Kvalificer læremidler og undervisning med PLC

Lær hvordan du som PLC-medarbejder kan være med til at kvalificere valg og brug af skolens læremidler gennem teamvejledning

Om kurset

Som PLC-medarbejder har du behov for at skabe overblik over og vejlede i valg og brug af tilgængelige digitale og analoge læremidler. Nyere forskning afslører forskellige udfordringer ved en ureflekteret brug af digitale læremidler.

På kurset peger vi på veje til at kvalificere og udvikle praksis med læremidler og derved give dømmekraften tilbage til praksisfællesskabet.

Det får du ud af kurset

På kurset lærer du:

  • Hvordan PLC kan facilitere professionelle dialoger om læremidler
  • Hvor fælles analyse og vurdering af læremidler fører til ny viden og handlemuligheder
  • Hvordan du kan sikre en varieret og god undervisning

Hvem deltager?

PLC kerneteam og vejledere, fagteam. Kom gerne flere fra samme skole.

Tilmelding

Optagelse sker efter først-til-mølle-princippet.

Efter tilmeldingsfristens udløb tager vi stilling til, hvilke kurser og temadage vi kan gennemføre, og hvilke vi må aflyse.

Hvis kurset stadig fremgår af kp.dk med en ”Ansøg-knap” efter tilmeldingsfristen, er der stadig ledige pladser, og du er velkommen til at tilmelde dig. Hvis der er venteliste, fremgår det af kurset.

Alle meddelelser vedrørende optagelse og aflysning sendes som Digital Post.

  • Hvis du framelder dig inden tilmeldingsfristen, kan du få refunderet din deltagerbetaling for det pågældende kursus
  • Hvis du framelder dig efter tilmeldingsfristen, hæfter du for hele deltagerbetalingen for det pågældende kursus
  • Hvis du tilmelder dig efter tilmeldingsfristens udløb, hæfter du for hele deltagerbetalingen for det pågældende kursus, hvis du framelder dig
  • Hvis du bliver forhindret eller syg inden kursusstart, har din arbejdsplads mulighed for at sende en anden medarbejder
  • Alle afmeldinger og ombytninger skal sendes skriftligt til kursus@kp.dk

Prisen fremgår af hvert enkelt kursusopslag.

Alle kursuspriser er angivet med og uden moms. På kurser udbudt under åben uddannelse tillægges der ikke moms på fakturaen. Det fremgår af prisen på det enkelte kursusopslag, om der tillægges moms, markeret med.

Når du er blevet optaget på et kursus, sender vi en elektronisk faktura til betaleren, der skal betales i henhold til den betalingsdato, som står på fakturaen. Når betalingen er registreret, har du ret til at deltage i undervisningen.

Der udstedes et kursusbevis efter afslutning af kurser på minimum 12 timer. For at modtage et bevis må du som kursist maksimalt have haft 20 % fravær på kurset. Kursusbeviser sendes som Digital Post.

Der udstedes ikke bevis for en temadag.

Efterår 2024

Kvalificer læremidler og undervisning med PLC

Start- og slutdato

22.10.24 - 11.11.24

Tilmeldingsfrist

20.09.24

Nummer

0651649

Ledighed

Ledige pladser

Pris

Privatpersoner betaler moms, og virksomheder betaler ikke moms.

7.350 kr.

5.880 kr. ekskl. moms

Hvor

Tagensvej 18, 2200 København N

Hvornår

Tre kursusdage: kl. 09:00 - 15:00, d. 22.10.2024, 23.10.2024 & 20.11.2024

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål. For at vi kan besvare dine spørgsmål bedst og hurtigst muligt, bedes du vælge, om du vil tale med studieservice eller en faglig kontaktperson. Læs mere herunder.

Kontakt studieservice, hvis du har spørgsmål til adgangskrav, tilmelding, optagelse eller andre praktiske forhold.

Tlf. 72 48 75 40 / evu@kp.dk

Åbningstider

Mandag, tirsdag, torsdag og fredag: kl. 9.00-14.00

Onsdag: kl. 11.00-14.00

Britta Vejen

Lektor

+45 41 89 72 93